Sunday 25 March 2012

berhabuk sudah

hai..
maaf la sebab lama tak buke diary aku nie..
bukan ape..banyak kerja + penat + tak de mood + malas nak on laptop..
hehehe
tu la jadinye...
hari nie minggu akhir dalam bulan Mac..
banyak perkara yang berlaku dalam bulan nie..
untuk pengetahuan korang..aku dah tak buat nasi lemak lagi..bukan sebab dah kaya..tp sebab banyak sangat complain..bukan kritikan membina tapi kritikan menjatuhkan..so..aku amik keputusan untuk stop hantar nasi lemak kat hosp kakak aku..
aku ade jugak iklan kan kat ternet untuk nasi lemak aku..buat mase nie hanya minta detail jer..
insya Allah jika ade rezeki aku akan buat nasi lemak semula..

rancangan aku nak jual tudung dan kasut pun tergendala..
nak pergi jumpe akak tuh pun tak terpergi pergi..modal pun dah 'kurang' sikit..
kasut lak..senyap ajer..tak ape la..maybe bukan mase n rezeki lagi..
sekarang pulak..kerje office aku makin berlambak lambak..banyak masuk tender..

hari nie plak..adik demam...kesian kat adik..malam tadi aku marah marah kat adik..hish..kenape la aku nie..
disampuk setan agaknye..bertambah demam anak aku dibuatnye..yela..dah la tak sihat...batuk batuk..pas kena marah dgn aku terus bertambah demam..aku harap adik cepat sembuh..adik,ibu minta maaf ye..ibu tak sengaje marah marah adik malam td..
ibu sayang adik..muahh muaahhh..

sekarang..aku tengah fikir fikir nak cari side income lain..harap dapat la..korang pun doakan la untuk aku..




No comments:

Post a Comment