Wednesday 2 May 2012

hujan lagi

hari nie hujan tersangat la lebat..
tak silap aku..tengah hari tadi mase kau kat office pun dah hujan..
sampai la balik..memang lebat sangat..
sampai aku jadi mngantuk kat office..+ nak tido + sejuk + dah tak mood = nak balik cepat.
hahahaha
boleh tak macam tu..

 
kesian kan kat orang yang berpayung kalau time hujan lebat mcm nie..
sure demam esoknye..


kalau mase kecik kecik dulu time hujan adalah perkare paling seronok sekali..
coz...dapat mandi hujan..!!!!!
berlari berkejar sana sini..
aku rase budak2 zaman skrg dah tak mandi hujan  dgn sengaje..
kalau mandi pun sbb hujan mase balik dr skolah ke ape ker..
bukan mandi sbb memang nak mandi hujan mcm aku dulu dulu..

hujan hari nie jugak menyebabkan Kuala Lumpur banjir kilat..tapi aku tak berape sure 
pasal teruk ker tak..coz aku hanye dengar2 shj..jadi tak berani la nak ckp lebih2 kan..

No comments:

Post a Comment