Wednesday 2 May 2012

tersangatlah bz babe..

hai..selamat malam..
hari nie 2 may 2012..lame dah aku tak jenguk2 diari elektronik aku nie..hehehe
seperti yang aku pernah war war kan pada korang..office aku akan bertambah sibuk sbb bos masuk byk tender..
mmg byk giler..aku sampai tak menang tangan nak menyiapkan before time close..
korang bayangkan..dari Penang jer 5 tender..dari Perlis 9 tender..dari Perak  6 tender..tu belum masuk
tender area selangor n kl..
adeiii..masak la aku macam nie..tapi tak ape..amik positif..coz aku sememang nye boleh buat..sbb tender Penang n Perlis dah pun siap..hanye menunggu tender dari Perak ajer belum sampai...hehehehehe

 
nie contoh ajer..tawaran tender dari gov

pas pergi taklimat dan lawatan tapak..tender dibeli mengikut harge yang ditetapkan..pastu baru la buat mengikut segale arahan yang ditetapkan.
 okay la..kalau pasal tender nie jer yang aku boleh share coz nie kan p&c..hehehe

No comments:

Post a Comment