Wednesday 18 April 2012

~ hujan lagi ~

semalam aku balik awal dalam kul 5ptg..niat hati nak cuci kereta..tapi tup tup..hujan ...
so..aku pun terus ke pam minyak..tmpt cuci kereta..tapi bukan cuci kereta..just vacum shj..
bersih la sikit dlm kereta aku tu..
ptg nie pulak..hujan lagi..musim hujan kot...peralihan monsun kot..aku pun dah lupe..dulu mase sekolah je ingat bab bab geografi nie..
hehehehe..

kerje kat office aku pulak untuk hari nie dah nak siap..hanye tinggal beberape document yang nak di tandatangan MD shj..and the aku kena buat copy for company.and now i get ready for a new job.
hari nie jugak..office aku dah nampak agak berlainan..disebabkan beberape ruang yang dipenuhi oleh sijil sijil yang berkaitan..
wahhhh..cantik sehhh..i like.
nie buat aku semangat nak kerje kan..
hahahaha..poyo yerk kan..

No comments:

Post a Comment