Sunday 2 December 2012

hanya berdua


Macam hari2 yang biasa ..aku hanya tinggal berdua bersama anak kesayangan aku..Adrianna ..
hari nie aku tak menjaga budak ..(sbb mak die cuti ) ..
jadi boleh la aku berehat kan..
Selepas selesai melakukan tugas harian ..aku melelapkan mata ..(krn penangan vitamin ferecom dan calcium  *utk ibu2 hamil shj )

Oleh krn..aku tinggal berdua shj ..jd aku kurang la masak ...makan tgah hari pun aku makan nasi goreng yg pagi td punya ( time breakfast) ..hehe...
Bukan apa,nak masak pun aku jer yg makan nati ..tak de selera makan sorang2 kadang2 ..
Kebiasaanya ..aku akan masak pada petang hari utk makan malam bersama hubby ..
haaa...time nie la aku masak byk sikit n lebih sikit ..hehe

Menu makan malam pulak..aku belum pikir lagi ..
apa yerk ..???




No comments:

Post a Comment