Sunday 2 December 2012

sepi tanpa berita

assalamualaikum..

selamat petang semua ..firstly,aku nak ucapkan selamat kpd semua..
dan terime kasih kpd sesiapa yang sudi membaca blog aku nie ..hehe

mmg dah lame aku tak update blog nie ..
last aku open .. masa aku kerja ..tak silap aku bulan Mei 2012 ..
skrg dah Disember 2012 ..huhuhuhu
lame kan..
dalam tempoh tersebut aku dah menjadi full time housewife to my husband and my little princess Adrianna ..
dan selame itu juga aku sudah menjadi babysitter kpd beberapa orang bayi ..(utk menambah pendapatan )

dah yang paling utama sekali..dalam tempoh itu juga ...aku mengandung kali ke2 ..huahuahua ..
dan skrg..usia kandungan aku sudah mencecah 7 bulan ..
sekejap aje kan ..
dan jangkaan aku bersalin kalau menurut dktor (40 weeks) pd 27 february 2013 ..
tapi biasenye aku akan bersalin pad 36 weeks ..so maybe pd bulan january 2013 ..

doakan semoge aku bersalin dgn mudah ..dan aku n bayi selamat..aminn ~

tak lama lagi ..adrianna akan jadi along!

sebenarnya ..petang2 mcm nie dengan cuaca yang dah nak hujan .. aku tak tahu nak buat apa ..
perut aku pun kejap sakit kejap tak..
dah puas tgok fesbuk ..
dah puas tgok email ..
dah puas meng'google' segala yang ada dlm kepale nie ..hehe
last2 tadi aku update twitter dan blog aku nie ..

aku nie biasenye hanya open fesbuk shj ..jarang sekali aku open twitter n blog ...
aku pun tak tahu knp ..hehehe..
aku tak mcm org lain (bg yang suke dgn dunia cyber) ..aku buke mane yg aku nak shj ..
tp tak juge aku ckp aku tak suke dgn semua tu..maybe faktor keadaan aku..atau ntah la..aku pun tak tahu knp ..pelik kan..

tapi biar la..asalkan aku tak kacau org dan hidup aku bahagia ..
aminn~


No comments:

Post a Comment