Sunday 29 January 2012

ajl ke 26...siapa agaknye yang juara?

hari yang dinanti - nanti telah pun tibe..
29 january 2012..kul 9pm at tv3
agak agak korang sape yang juare..
kalau tanye aku..aku pun tak tahu nak jawab..
sbb semua nye best..
oppsss..kecuali najwa latif..
bagi aku lagu die tak layak masuk final..
tapi dah rezeki die kan..
at least..aku bangga coz die adalah salah seorang saingan
kepada artis -artis lame yang lain..

mesti senior dorang ade rase tergugat
mesti la beb..budak baru form4..dah masuk ajl tuh..
nak2..die usaha sendiri..upload vidoe kat youtube.
cipta lagu sendiri..
andai kate lah malam nih memang rezeki die..

maka terciptalah sejarah..
artis 'youtube' yang juare..
hebat kan..
waaaahhh.macam ana rafali dan yuna pulak kan..

ape ape pun..aku wish kat semua yang bertanding..
all the best..
siape yang bergelar juara ajl kali nih..
tuh dah rezeki die..juri yang pilih..
semua yang masuk final dah di kira hebat..!!

aku tahu pasti korang semua dah tak sabar nak tgok ajl kan..
ntah ntah dah duk kat depan tv3..ngah makan..ngah online fesbuk
ngah tweet..ape2 la..
aku pulak..baru pas tido kan adik..
haha..
sempat lagi conteng conteng kat sini..

okay la..
jom kite same2 duk kat depan tv3..


No comments:

Post a Comment