Wednesday 25 January 2012

tentang aku..bkn tentang Dhia..okay

assalamualaikum...


1st syukur ke hadrat Ilahi kerana memberikan pinjaman nyawa untuk aku meneruskan kehidupan disamping suami dan anak.Aku berdoa dan berharap agar kehidupan yang akan aku lalui di limpahi rezeki yang luas,kebahagiaan,kesenangan,kelapangan dan juga kesihatan yang bagus.


hari nie aku nak story pasal diri aku..nama aku yang sebenarnye Nurul Ashikin Binti Ramly.
Bukan Raskiey Raas..hehehe
aku suke name raskiey raas tuh coz dulu time kecik2 dulu aku selalu bace komik jepun..so,dlm komik tuh ade watak name die raskiey..aku suke sgt name tuh..tp name komik tuh aku dah tak ingat..*sori


skrg umur aku dah nak masuk 24 tahun..tp belum masuk lagi..still 23..hahaha
aku genap umur 24 pada 12 march nie..
aku pun sudah berkahwin pada 27 november 2010..usia perkahwinan aku skrg baru setahun jagung..aku berharap rumah tangge yang aku bina nie berkekalan hingga akhir hayat kami..amin
dan aku pun sudah dikurniakan cahaya mata ..wan nur adrianna athirah..
haaa..kat tepi tuh ade pic anak aku..tgok la..comel kannnnnnn...mcm aku..hehehe


aku berkahwin dgn hanturaya111..nak tgok gak suami aku??
hah..tuh kat tepi..tgok aje..tgok jap jer..jgn lame2 pulak..huhuhu..
pic tuh kiteorang amik kat The Summit USJ..time tuh dekat2 nak kawen dah tak silap aku..
hensem kan suami aku..*puji suami sendiri.nampak...


dan skrg perancangan aku utk famili aku..(ceh mentang2 la dh ade famili ) mule2 sekali aku nak cantik2 kan rumah aku dulu..coz anak aku makin membesar..so..aku nak anak aku membesar dalam suasana rumah yang sebaik baiknya..aku nak cat rumah..nak beli perabot rumah..macam2 la aku nak buat..semua tuh aku dah bagitahu kat suami aku.dan suami aku dah izin kan...yaaaaahoooooo...
so skrg hanya tunggu mase dan yang paling penting sekali adalah DUIT..
coz tak ade duit mcm mane nak buat semua plan aku tuh kan..


aku nak story sikit aje pasal diri aku nie..basic2 dah la..kalau aku citer semua dah tak ade rahsia la pulak kan..hehehe
ape yang penting happy..









No comments:

Post a Comment