Tuesday 31 January 2012

bising tapi cantik

selamat pagi semua..
buat ape..?
wahh..pagi2 lagi aku dah ade story ekk..
huhu..
aku nak cite pasal malam td..mentang2 la skrg nie musim kaum cina
tgah raye..maka banyak la bunga api..
nak tahu..rumah aku nie kawasan kejiranan majoriti kaum cina..
umah aku gak tggi..yela duk apartmen kan..huhu
jadi malam td..baru jer la nak tido..
adik lak bangun..main2 gan adik dulu..
mase tuh tak rancak lagi bunga api..
masuk jer kul12 tgah malam..berdentum dentum percikan bunga api..
adik takut bunga yg kuat2 nih..kena la peluk die ..
pastu abang aku pengang adik..
dapat la aku tgok percikan bunga api yang cantik tuh..
dah lame aku tak tgok bunga api yang cantik2..
malam td..syokkkknyeeee..
walaupun bukan aku yang raye..tp aku tumpang happy..
hahaha..tumpang tgok bunga api jerrrrr...

aku rase org yang beli bunga api tuh mesti banyak diut..
bayangkan lah..bunga api die cantik2..percikan die banyak lak tuh..
fuhhhh..tak reti aku nak explain kat korang cam ner cantiknye tuh..

abang suh rakam bunga api...
tapi al maklum la..hp aku nih tgah keuzuran..
jd tak boleh nak rakam..nak2 malam..tak cantik langsung gambonye..
hehe..
tak pe la..kalau ade rezeki dapat la aku beli hp yang baru..
amboi..ngade2 lak aku nih..hahaha
tgok keadaan la dulu cam ner kan..
buat mase nih boleh rancang2 jerk dulu..
oaky la..jumpe lagi..byee

No comments:

Post a Comment