Saturday 28 January 2012

malam yang indah

hai..
malam nie tak berape sunyi kat umah aku sbb skrg musim orang main bunga api..
seronok dapat tgok bunga api yang cantik2..
untung bile duk umah tinggi2 nie..tak payah nak kuar umah dah..duk jer tepi tingkap dah boleh nampak

cakap pasal bunga api..
anak aku..takut tau bile dengar bunga api..
hehe
biase la anak aku kan baby lagi..mane boleh dengar bunyi kuat2.

malam nie aku nak kongsi pic time aku kawen....
haaa...korang dah tgok pic anak aku kan.
so..now aku tunjuk pic aku nikah la..
jom..:-)

nie lepas mak andam solek kan aku..
loc : dalam bilik
cantik tak..hehe






nie aku gan famili
dari kiri aton,aku,achik dan k.asiyah




mase nih pengantin lelaki dah sampai..
haha
tengok suami aku tuh..tunjuk ajer..
mase nie tok kadi semak dokumen bla bla bla



suami aku bagi ic kat tok kadi..





taadaaaa..
suami aku dah boleh senyum tau..






mase nih aku dah kuar..
utk akad nikah..
cuak giler muke aku..ntah ape2..
hahahahahahha







ayah aku menyerahkan wakil wali pada tok kadi..
sedih sgt mase nih..aku rase nak nangis tapi ku tahan






akad nikah..
'aku terima nikahnya .........dgn mas kawin sebanyak ........tunai'
'sah' ..'sah'..'sah'..
maka dgn ini aku menjadi milikmu..cewahhh






ha..
nie suami aku bace lafaz taklik..








tgok muke aku..kusyuk jer dgr suami aku bace..
mane taknye..slow bebenor bacenye..
dah la ramai orang..bising





acara menyarungkan cincin dan pembatalan air sembahyang.
sweetnyee...




pemberian mas kahwin
aku pandang camera lain..suami aku pandang camera lain..
ntah ape2..




sesi bergambar...
hehe
mase nih malu2
ye la..famili semua tgok..
tapi..mase nih aku bahagia sgt..
i luv u




bergambar dgn famili aku..
mak dan ayah..
i miss u..




bergambar dgn famili mertua
ma dan abah..
duk jb nih..
leh la ronda2 jb lak..




pic nie lak aku amik time semua rombongan
pengantin lelaki dah balik..
abg ngah yang tolong amik kan..
byk tau pic..














senyum..senyum..
ha..kan makin cantik tuh..haha



pusing belakang pelamin lak..






duduk plak..ala ala supermodel
*perasan..huhu









duduk gak..
tapi senyum sikit jer..

nie cincin kawen tadi..








taraaa...
nie satu satunya adik lelaki aku..
dah besar skrg..
hensem kan..















okay..abis dah..cite pasal akad nikah aku..
kay la..gud nite everybody..

No comments:

Post a Comment