Monday 30 January 2012

tahniah hafiz - awan nano

juara ajl ke 26 kali nie hak mutlak kepada hafiz..
tahniah tahniah tahniah..
sempoi jer weh aku tengok die nyanyi lagu tuh..
dengan tshirt gan seluar jer..
rambut pun biase jer..tak de nak makeup pun..
boleh juare gak..
dah rezeki die..
paling best mase die lari kat bapak die (hermantino)sedih gak aku tengok..

lagu yang paling aku suke malam td..3 suare..
aku suke sgt lagu tuh..
okay gak dpt naib juare..
tahniah to shila amzah/jac n ning baizura

tempat ke3..milik faizal tahir..karma..
faizal tahir tak silap aku tiap tiap tahun die masuk final..
woww..hebat kan..
tahniah gak aku ucapkan..

tapi malam td..vokal terbaik pun milik hafiz..
haisssshhh...bertuah punye budak..
hahaha..
persembahan terbaik milik alyah -kisah hati.
cantik gaun die pakai kan..
aku suke..
tapi aku suke ending die..remy ishak!!!!!
i luv remy ishak..
hahaha
aku salah seorang peminat abg remy tau..hehe
walaupun orang kate tak hensem la ape la..
yang penting aku suke..
nak ikut orang lain suke..
mati la aku...
aku pun ade minat aku sediri..
asyik ikut cakap orang lain jer..
memang tak la..

all performance malam td..semuanye best..!!

No comments:

Post a Comment