Monday 30 January 2012

alhamduillah..syukur

hai semua..
ape khabor?
hope sehat2 ajer..
dah makan mlm?
aku dah..hari nie aku ,suami dan adik iparku makan Mcd..
hehe..
aku belanje..sbb aku dah dpt my1st salary..
eeee...bestnye...
alhamdulillah..syukur..
setelah sekian lame aku tak memegang duit sendiri..
akhirnye aku dpat gak hari nie..
aku happy sgt malam nie..








 cam nie la wet gaji aku..
(contoh ajer nih tau )
hahaha





walaupun gaji aku bulan nie sikit..
sbb aku masuk tak cukup sebulan ( tolak hari yang aku tak keje )
so..sikit la kan..
tp aku tetap happy..
suami aku nak makan prosperity..jd kami semua mkan prosperity..
aiskrim,kentang..bla bla bla..











 errmmm..bestnyeeee





aku jugak dah janji gan adik (anak aku ) nak belikan die baju..
huhu
adik tunggu yer..ibu belikan adik baju nati..
kalau ade scarf ke topi ker ibu belikan gak tau..
utk adik..
wahhh..banyak sungguh niat hati nie nak..

kawal kawal..hehe
xpe..slow slow..
next salary..i want buy something to makeup my house..
huhu..aku dah bgthu dah abang..so dont worry be happy..


No comments:

Post a Comment