Monday 30 January 2012

~ rinduku terubat ~

aku mcm orang lain jugak..time keje ker duk umah ker kat mane2 ker nak ber fesbuk..
tapi sejak aku ade anak nih..time aku banyak pada my son la..
of course la kan..hehe
tgah2 aku ber fesbuk td..aku nampak kakak  aku online..
aku trus chat gan kakak aku..'kat mane'
trus kakak aku ( name FB die Munirah Insyirah) wat video call..
haha..trus aku borak2 sakan dgn my famili kat kampung..

dpt la aku tgok muke mak..ayah..achik..abg wan..
tgok anak sedare aku yg makin besar..
eeee..geramnye..
kiteorang borak mcm2..
biase la kan bile lame tak jumpe banyak bende nak ckp..
hahaha
walaupun kejap dan tak dpt peluk cium..
rindu aku pada mak ayah..adik beradik aku terubat la sikit..

nasib baik ade ternet nih..yang jauh boleh dekat2 kan..
untung..tak payah tggu surat2 dah..
time raye boleh la nak anta kad raye..tuh pun dh jarang orang gune..\

aikkk..apesal aku cakap pasal kad raye pulak nih????
haaa..kan dah melalut tah ke mane..

berbalik tentang famili aku td..
mak ayah aku dapat gak tgok anak aku..
kebetulan anak aku belum tido lagi..
so..dapat la tgok muke nye yg tembam itu..
dorang ckp..'semangatnye..dah besar,,geramnye..'
hahaha
aku pun sebenarnye geram gak kat anak aku tuh..hehe

okay la..klu ade story lagi..akan aku conteng2 kat sini..huhu..bye..



No comments:

Post a Comment