Friday 10 February 2012

adrianna ** 5 bulan

hai..selamat pagi semua..
hari nie dah Jumaat..hari nie jugak genap anak aku berusia 5 bulan..
sekejap jer rase..pejam celik pejam celik..dah besar..tiap hari buat aku semakin geram dgn telatah anak aku yang sorang nih..
sekarang adik dah nak mule angkat kaki..dah meniarap..skrg tgah praktis angkat kaki senang nak merangkak la..tp sebelum merangkak..orang ckp nak mengesot dulu..ye kot..
habis la aku nati kena kemas2 rumah cepat..nati adik lak tolong kemaskan..haha

aku rase belum sempat lagi aku nak cantik cantik kan rumah aku..adik dah semakin membesar..
tak ape la..yang penting aku cube sebaik mungkin..
insya Allah..jika ade rezeki ade la..yang penting usaha..

tapi alhamdulillah..sejak aku bekerja nie..( walaupun baru sesangat ) aku rase dapat la meringan kan sedikit beban di bahu suami aku..walaupun tak banyak..yang penting bagi aku skrg..aku jaga baik baik rumahtangga yang baru aku bina ini..anak yang dikurniakan pada aku..dan juga suami..
juga 2 famili..famili belah aku dan famili belah suami..fuuuyooo..maknenye aku kena travel la..
hehehe..ye la kan..famili aku kat Pahang..famili suami kat Johor..syok kan kdg2..adik pun boleh jalan jalan..

orang kate..jauh berjalan luas pandangan..tapi kena ker dengan aku..??
ermm..nati aku fikirkan..

No comments:

Post a Comment