Friday 10 February 2012

aku perlu cube

ermmm..kat mane aku nak mulekan dulu yerk..sebenarnye aku dah lame nak berniage..tapi memandangkan modal tak berape ade..kadang2 terpakse dahulukan perkara lain membantutkan niat aku..
dlm hati dan kepale aku nie banyak sgt perkara yang aku nak buat..
baru2 nie aku cari2 pemborong ..ade yang dapat ade yg belum..
malam nie aku dah dapat seorang pemborong makeup..mac..aku suke..
aku nak cube..modal tak banyak..aku cube amik pakej dalam RM 100

aku takut takut berani jugak nih..tapi aku fikir..kalau orang lain buat..nape aku tak cube jugak kan..rezeki kite tak tahu..aku nak amik sikit dulu..kalau permintaan okay..baru aku topup modal aku..doakan lah moga aku berjaya..
skrg nie pun aku masih lagi mencari beberape pemborong..harap2 dapat la aku jumpe..
amin

No comments:

Post a Comment