Sunday 26 February 2012

kenape yerk..?

hari nie aku rase hampa dan kecewa sangat..sbb jualan aku tak habis..
memang la adat berniaga ..ada untung ade rugi..
tapi kalau selalu rugi macam mane plak tuh....
aku rase aku kena fikir kan cara lain..maybe aku kena hantar tempat lain plak..
tak semestinye tempat yang same ajer..
korang rase kat mane yang sesuai..aku ingat nak hantar kat sekolah..tapi boleh ker??
kalau kat sekolah buat dlm 25 @ 35 bungkus pun dah okay..
tapi macam mane yerk...?

sekarang kat office aku busy giler..nie aku on9 pun curi2..hahaha
penat wehhh..duk kejar tender ajer..nie pulak nak amik tender baru lagi..adeiii..
aku rase pening kepale..tak larat nak buat kerja pun ade..malas pun ade ni ha..semua ade la pendek kate..

okay la..kang aku melalut tah ke mane pulak kan...bye..

No comments:

Post a Comment