Friday 17 February 2012

letihnye..

hai semua..
hari nie aku rase letih sangat..tak cukup tido tak cukup rehat..yela minggu pertame memasak..
tak biase lagi kan..aku ingat nak masak 5 hari jer..jd sabtu ahad aku boleh berehat..

baru2 nie aku telah kehilangan duit..duit tuh aku nak simpan bg mak dan ayah nati bile balik Rompin..tapi tak sangke boleh hilang..geram betol aku..macam mane boleh hilang tak payah la aku cerita..menambah sakit hati aku jer lagi..sabar..sabar..tapi tak boleh sabar gak..jadi lebih baik aku tak payah ckp ape ape..kang tak pasal pasal aku jadi moody..

oleh kerana ini adalah minggu pertame aku memasak..aku dah tahu macam mane nak handle untuk minggu ke2..2nd week aku nak ubah menu aku..jadi kena la ubah harge jugak kan..hahaha
tak ape..yang penting orang suke...alhamdulillah..

esok hari sabtu..aku ingat nak beli sofa..dan rak kasut..eeerrmmmm...aku masih memikir kan akan keputusan aku nih..aku rase lebih baik aku beli..nampak jugak la hasil duit yang aku simpan selame nih kan..
okay la..esok aku beli..daripada hilang duit tuh baik aku sendiri yang habiskan..betol tak?
shopping ker..beli baju kat anak aku ker..travel ker..puas hati aku..

lepas nie..aku nak ikut segale planing aku..insya Allah..jika diizinkan Allah,aku akan dapat..cume tunggu mase,kewangan ,kesihatan dan keadaan semase..aminn..harap aku boleh..

No comments:

Post a Comment