Friday 3 February 2012

assalamualaikum..

malam nie jumaat 3hb..last aku kerja sabtu ahad cuti..tapi memandangkan ahad Maulidur Rasul dan selasa adalah hari Thaipusam..so..ingat dapat la cuti sampai hari selasa...tetapi hampa dan kecewanye aku di tempat kerja td bile dpt tahu selase nie aku kena kerja..
geramnye aku..
maka..aku cuti sampai isnin ajer la..tak pela..dari tak de cuti langsungkan..
betol tak ape aku ckp..
bile tak kerja nak kerja..bile dah kerja sibuk nak cuti lak..
hahaha..
tu la lumrah nye seorang pekerja mcm aku dan juge orang lain..

pada mulenye..aku plan nak balik kampung aku..Rompin..
tapi lepas discuss gan abang..aku tak jadi balik..
yela..aku kan baru kerja duit yang ade pun tak banyak..mcm mane nak balik
jadi duduk la aku kat umah aku nie..
pastu abang aku dapat jemputan utk memancing di Pulau Sembilan..tak silap aku kat Perak..
masuk nie dah 2 kali die abang pergi sane..
suke la die dapat pergi mancing..senyum sampai ke telinga..

malam nie abang bertolak ke sane..tinggal lah aku dan adik gan adik iparku..huhu
abang gerak tadi kul 9.45 malam..katenye janji kul 10 malam gan member die kat Pantai Dalam..bape orang pergi aku tak tanye plak..
harap semuanye selamat dan berjalan lancar..
selamat pergi dan selamat balik..
esok lak..aku pergi umah alang..kakak aku di Subang..
aku dah janji dan alang nak tido umah die esok..
mulenye nak tido malam nie kat umah die..tapi sebab aku balik kerja lambat hari nie dan juge alang balik lambat kerja esok..aku memutuskan untuk tido kat umah aku jer malam nie..
boleh la aku..mengemas umah aku dulu..buat2 la ape yang patut kan..tak ade la aku terkejar2 sgt kan..
jadi esok tingallah adik iparku sorang kat umah..

esok kemungkinan aku ke umah alang dalam kul 5 petang..jadi sempat lah aku prepare ape yang perlu kan..maybe isnin pagi aku balik semule..okay la tuh..name pun holiday kan..tak dapat holiday dgn famili holiday dgn kakak pun jadi la..
dapat la aku berborak puas puas dgn alang nati..hahaha

okay la..nati aku citer lagi..bye..
gud nite all..
mmuaaahhh..



No comments:

Post a Comment