Monday 6 February 2012

holiday at Subang

hai..
ape kabo..?hope sehat2 ajer la..
aku baru jer lepas ngemas umah..aku sampai umah tadi dalam kul2ptg..
trus aku ngemas2 ape yg patut..jd..nie time free aku..
waktu cuti nie aku habiskan mase kat umah akak aku..alang kat Subang..hari tuh aku ade bgthu aku akan gi dalam kul5 kan..tup tup..kul2 ptg alang dah dtg amik aku..hari tuh alang keje half day..so pas abeh keje trus die datang amik aku..tak kesah la..

time cuti nie aku tak kuar jalan jalan sgt..byk duk umah jer..rehat2..
aku kuar pun gi Gaint Kota Damansara..1st time bawak adik gi Kota..
huhu..
kat sane gak aku tunaikan impian aku lg satu..aku dah tukar gelang aku...hehe
bestnye...aku dah dpt..yeyeyeye..hahahaha
aku cari yang kecik jer..sesuai la dengan tangan aku nie yang tggal tulang kan..
aku just tambah duit sikit jer..aku gune duit mas kahwin aku tuh..dah lame aku simpan..akhirnye dapat gak aku isi duit tuh kat gelang aku..tapi aku tak gune semua..ade lagi balance duit tuh..aku ingat nati aku nak cari cincin lak..cincin belah rotan jer..tak nak la permata dah..payah la..aku kan ade anak..nati luke lak anak aku..cian tau..

berbalik pada cuti..ramai lagi yang cuti esok hari..tapi esok aku dah start keje..aku rase malas pun ade..benci la nak keje time orang lain cuti..tak adil langsung..( teruk aku kan )
tak ape la..nak buat mcm mane..
keje keje keje keje..
memandang kan esok aku keje dan abang cuti..jadi esok abang la jage adik..hehe
ok la kan..sehari je pun jage..rabu dah kena hantar umah umie lak..
at least..adik ade gak time dengan ayahnye..
ayahnye asyik tak de jer..cian adik tau ayah..adik nak main dgn ayah gak ..huhu

ok la..adik pun dah bangun tuh..nati aku share lagi kay..bye..



No comments:

Post a Comment