Thursday 9 February 2012

kerja + diri aku

Assalamualaikum..

Bersua lagi kite dihari yang baik bulan baik penuh keberkatan..moge kite semua dilimpahi ketenangan,kekuatan dan kesabaran dalam menjalani kehidupan yang penuh pancaroba ini.
Dah lame aku tak jenguk blog aku nie..( macam la lame benor..baru  2 3 hari kan )
apa apa pun..banyak perkara yang aku nak share..just untuk diri aku sendiri..at least ade gak perkara yang berlaku dalan hidup aku yang tak seberapa ini.

Sepatutnye selase lepas aku kena kerja..tapi disebabkan beberapa perkara aku tak pergi kerja..hehe..jadi aku masuk kerja pada esoknya..rabu..
aku masuk jer office..bertimbun fail atas meja aku..aku kena follow up semua kerja..ikut note yang diberi..pening gak kepala aku nih..aku okay..aku dapat siapkan dalam mase 1 hari..cume beberape perkare kene continue esoknye..

hari ini..khamis..aku sengsorang diri jerk kat office..sebab budak office aku terpakse keluar pergi taklimat..lame weh..jadi aku buat semua kerja..call sane call sini..
macam macam hal hari nie..time lunch pun kena uruskan hal kerja..ishhh...
tapi tak pe sebab lepas dari jam 2.30 pm tuh..aku dah rilex sikit..hehe
masih ade kerja tapi tak rushing sgt..

Esok plak..aku sorang sorang diri lagi..budak office aku cuti..tapi esok dah Jumaat..yaaaahhhooo...
time lunch lak panjang sikit..tuh yang aku suke..boleh la aku jalan jalan kat Gaint office aku nih..hahaha
selalu sgt skrg aku pergi Gaint..tah tah orang kat situ pun dah kenal aku..asyik muke budak nih jerk..
hahaha...lantak la kan..sape suh bukak Gaint kat situ kan..
tapi senang sebab ade Maybank and Post Office kat situ..tak payah aku pergi jauh2..sambil2 pergi maybank..boleh aku merayap..hahaha..
aku memang suke berjalan..cuci cuci mate..hilangkan stress aku..suke tgok benda baru..banding2 kan harge ..tapi belinye tak pun..beli kat Mydin gak..hahaha
pelik kan..nape ekk aku jadi macam nie..aku pun tak tahu..dari dulu aku memang macam nie..suke berjalan..walaupun kadang2 aku tak beli ape2 pun..ronda sampai habis..
lantak la ape orang nak cakap pun..yang penting aku happy..kalau aku tak happy nati aku bad mood la..stress..lagi payah..berserabut pale otak aku nih..setan pun senang datang.,

ok la..dah lewat nih..nati bile aku free aku share lagi..bye..
gud nite..sweet dream...
muuaaahhh..10x










No comments:

Post a Comment