Tuesday 17 April 2012

cepat betol la..

hai..selamat pagi semua..
pagi nie nie macam biase setibenye aku di office..kemas bilik bos and clear kan ape yang patut..aku on fesbuk...check email aku dulu..and then baru email company..
dah bosan fesbuk..off..baru buat kerje..tp pagi nie aku on blog aku..hehehehe..

bulan April nie ..aku rase mase berlalu dgn begitu pantas..pejam celik pejam celik..dah masuk minggu kedua akhir untuk bulan nie..aiii.cepat nye rase...
makin cepat mase berjalan makin cepat anak aku membesar makin bertambah la usia aku kan..

baru baru nie bos aku ade bgthu aku lepas nie office aku nie mungkin akan bertambah busy kerana masuk tender 5 sekaligus..tapi aku yang buat sorang..ermmm...mati la aku..!!!!

aku harap kerje aku dpt settle cepat..hohoho

No comments:

Post a Comment