Sunday 1 April 2012

sehat tak sehat

ermmm..
dengan mood yang malas ditambah pulak dengan tak sehat..terpakse pergi kerje jugak..
dah nak keje sangat kan..padan muke aku..huhuhu..
bile time time kereta aku 'mc' nie la..hujan ajer tiap hari..
anak aku baru ajer nak baik dari demam..dah aku n abg lak yang nak demam..
haishhh...
tak boleh jadi nie..
sabtu and ahad baru nie..
aktiviti kiteorang..mengemas rumah shj..membuang segale 'harte karun' yang dah terlalu lame duduk ajer kat situ tanpe digune pakai..( dah jadi habitat bagi sang lipas dan kengkawan die)
selepas ajer selesai mengemas..waahhh..sejuk ajer pandangan mate aku tengok..luas sikit rase ruang-ruang yang selami ini dikuasai oleh 'harte karun' itu..hehehe

kalau korang tak caye..meh la datang umah aku tgok..cantik tau..
~lalalala...~

No comments:

Post a Comment