Wednesday 11 April 2012

mood :: happy

' di atas bumi ini ku berjipak ..dengan jiwa yang tenang di hatiku ..tak pernah ada dusta yang terlintas..ku bahagia'...lalala~
tengahari nie aku rase happy jer..aku pun tak tahu nape..maybe sebab kerja aku dah nak siap..tinggal sikit ajer lagi..

aku rase aku dah buat keputusan pasal kerja aku nie..aku rase aku tak berhenti la..yela..ikut keadaan kewangan aku sekarang nie baru nak stabil..sayang la kalau nak berhenti macam tu je..
orang lain anak sakit teruk pun still boleh kerje..nie kan pulak anak aku yang hanye demam..memang la demam die selalu jugak la..tapi biase la kan anak kecil yang mengalami perubahan kerana cuace dan juge perubahan diri..nak merangkak..nak tumbuh gigi..nak berdiri..nak berjalan..semua tu amik proses yang memerlukan kesabaran dan juge pengorbanan..kalau nak berhenti pun tunggu la keadaan yang betul betul memakse..
sekarang dah nak masuk bulan May..nati bulan July dah nak bulan Ramadhan..pastu Aidilfitri..semua tu kan perlu duit..nak beli barang ..baju raye..kuih raye ..balik kampung..
aku kena fikir juge semua tu..memang la gaji aku nie tak la seberape nak dibandingkan dengan gaji suami aku tu..tapi sekurang kurangnye ade la jugak..

No comments:

Post a Comment