Sunday 15 April 2012

woww....banyaknye

pada hari Jumaat baru baru nie di mane aku mendapat job untuk buat sandwich tu..abg pergi ke Klang..
memancing di laut...erkkk...btol ke ayat aku tu..memancing ke??tengah2 laut..orang panggil memancing lagi ker??...
tapi kejap jer Sabtu petang tu dah sampai umah...tapi hasil tangkapannye memang agak lumayan...wahhh...
banyak tu..kalau nak tgok pic die..pergi la kat blog abg aku...hanturaya111.blogspot.com..

selepas dibahagikan kepada pemancing2 yang menyertai trip kali nie..maka..setiap orang dapat 2 ekor jenis yang berlainan..
ade lagi ikan tu kat umah aku..besar gedabak..hahaha..peti dah la comel molek..ikan mak aii....
aku tak penah makan ikan sebesar itu..nak masak ape la yerk..
aku tgah pikir2 nie..maybe wat kari ikan..ikan goreng..asam pedas sedap ker ikan tu..??confius la aku dibuatnye..

No comments:

Post a Comment