Friday 6 April 2012

saving @-@

errrrmmmmmmmm..sebut ajer pasal duit..bukan aku sorang yang rase 'sesak' ..
dan aku rase majoriti semua orang rase perkare yang same..
duit duit duit...

 

mulai bulan depan ..insyaAllah..aku nak start menyimpan semule..kalau bukan untuk aku..untuk anak aku..
sekurang kurangnye walaupun nilainye sikit tapi tak ape..dari asyik nak meminjam ajer dari orang kan..


 

sampai bile nak macam nie..??
dulu aku tak pun macam nie..pelik..aku pun kadang-kadang naik heran nape..
boros ker..nak kate aku kuat makan...tak pun..nak kate aku selalu beli baju..tak de pun baju baru..nak kate aku beli baju adik..bulan lepas baru beli 2 pasang..nak kate aku beli make up..topup mane yang dah abis jerk..nak kate beli baju abang..tak ade pun..nak kate ..kate ape lagi..aku pun tak tahu..

 
mane pergi wahai duit...
 

No comments:

Post a Comment