Friday 13 April 2012

customer calling..!!

petang tadi mase aku kat office lagi..sekitar jam 4.05 pm..aku check mail..ade beberape mail yangmasuk at my inbox.tapi aku tertarik pada 1 subject nie ..' nak order sandwich'
dengan pantas aku terus klik..mulenye aku terkejut..sebab die mintak harge yang tak masuk dek akal..murahnye die nak aku bagi..Rm 0.40!##$#$$%%
macam aku nak untung?? jadi bertambah rugi ade la..

tetibe di call..aik..aku pun pelik..macam mane die dapat no fon aku nie..
baru aku teringat..aku ade iklan kan kat website..hehehe
lupe lak..sori.
die nak dalam 150pcs..dalam kul 3.00pm esok..
dengan harge yang aku rasekan tak terlalu mahal dan tak terlalu murah..
Rm 0.60/pcs..oklah..dari tak ade langsung..

jadi lepas kerje td..aku terus singgah di Gaint di Taman Kinrara..
membeli roti ,sardin dan tuna...kerana customer nak 2 jenis sandwich..
aku okay jer..
selesai membeli barang..terus pulang ke rumah..
malam nie aku tak prepare sgt..sebab sandwic ajer pun..tak susah sgt..

 
contoh sandwich..
kalau macam nie yang dorang nak
tak kan aku nak bagi murah kan..tgok isi pun dah tahu..

No comments:

Post a Comment