Friday 6 April 2012

idea baru

malam nie selepas aku berfikir panjang dan memerah otak aku nie..
aku dapat idea ...idea bisnes..


 

tapi aku tak tahu la idea nie okay ke tidak..
selepas berfikir dan berfikir lagi..dan selepas godek godek kat ternet nie..
akhirnye aku dapat idea yang aku  rase ( bagi diri aku la ) macam okay..
sebab...memandangkan faktor terbesar aku sekarang adalah modal..
dan aku tak nak gune duit orang..lebih baik aku mule secare kecil kecilan..

dan memandangkan bisnes nasi lemak dan sandwich aku terpakse 'mc' dulu atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan..aku kalau boleh tak nak kedua dua perkare ini tergendala dalam tempoh yang lame..
tapi nak buat macam mane..mungkin belum rezeki..

 

aku berdoa moga kali nie berjaye..insya Allah..aminn..~



No comments:

Post a Comment